zondag 22 augustus 2010

Vakantie in Italie

Zo, even rustig geweest, maar we zijn weer terug van vakantie. Net zoals vorig jaar, wederom in Italie, en wel op 2 plaatsen (je hebt een caravan of je hebt hem niet). In de buurt van Monteriggioni (vlakbij Siena in Toscane) en in Rome. Nou zal ik niet al te veel foto's plaatsen van de bezienswaardigheden uit die streken, die zijn er al meer dan voldoende op het net te vinden en misschien nog wel mooier dan de mijne (of juist niet). Ik zal eens kijken of er wat andere soorten plaatjes tussen zitten. Of mijn pogingen om de bliksem vast te leggen tijdens een erg lang durende onweersbui. Afijn we zien wel wat er allemaal tussenzit. Deze vakantie was meer rusten dan het maken van veel foto's. Aftrap is een foto van het uitzicht op de camping in Rome, in de avond. Iedere avond opnieuw een prachtig gezicht door de bomenrij heen. Weliswaar niet helemaal zoals ik hem graag had, maar wel een goede sfeerimpressie lijkt me zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten